13 år C:

Hej hej !!
Nu sitter jag här framför datan igen, på min födelsedag :D
Jag har fått massa grejjor :
♥ Magic Brush
Armband x2
Kläder från Gina Tricot
♥ Presentkort på Lindex x2
Schabrak med matchande tävlingsmössa (svart)
Presentkort på Tre Hästar
♥ 'Handbok i digitalfoto'
Muffins-formad liten behållare
Örhängen & En Ring
♥ Visa-kort (Ungdomskort) kmr i veckan :D
♥ m.m.
♥ + Att jag ska få ett paket på posten från mormor :D Vet inte vad det är alls ;)
Spännande !!

Red Bego idag oxå, det går framåt, men sakta.
Vi hoppade lite , det gick bra, hon är lite het ;)
<3 !

Längtar lite till skolan nu, Roliggt med ny klass, nya lärare & ny Skola :D
Ska köpa lite nya pennor, block m.m.

Omg, har haft ont i huvudet & Magen typ hela dan :s lixom från & till.
Iaf, det har varit en toppen-födelsedag med massa grymma presenter så jag är nöjd !!
Hehe, är vääldigt trött nu så jag ska lägga mig i soffan mes familjen & kolla på terminator 3 (?) nu ;)

XOXO
// Emmie Ö <33 !!

Kommentarer
Postat av: Annie johansson

sv. haha jao man måste ju stå på sig! :)

omg easter bego.. jag tror inte mina ögon o.O begoooo haha jag blir helt konstig men hon stod ju på alleby och där rider jag, men kanske inte så länge till ;) men shit va förvånad jag blev asså!

2011-08-15 @ 23:11:42
URL: http://anniejohanssson.blogg.se/
Postat av: Annie johansson

grattis föresten ;)<3

2011-08-15 @ 23:35:11
URL: http://anniejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0