Today !!

Hej hej !! <3
Sorry att jag inte har bloggat :/ Jag skrev 2 inlägg på ett skrivblock när jag va vid älven igår ;) Hihi!
Men jag fixa aldrig över dom till bloggen! Busigt !!

Japp, har 'hoppat' en liten liten bana på Bego idag :D Gick asssBra ;)
Hon gick riktigt Fint :)
Och en sak är säker :
Bego Älskar Att Hoppa !!!!!
Laddar över filmen nu, så ska jag fixa till den lite på movie maker sen !
Kmr på youtube snart !!
Jag tycker att Bego har lite avlångt huvud xD
Syns speciellt på denna bilden ;) ↑

Idag & Igår har jag & Pappa varit nere vid älven &
gjort massa olika inställningar på Jetskin (min -09)
För på pappas har det blivit en spricka i cylindern & det finns ingen
cylinder på lager i typ hela Europa :oo Så vi (pappa)
fokuserar på att få min -09 så snabb som möjligt :D

Nu är bilderna/filmerna på dartorn & Jag ska uppdatera detta inlägget & visa alla ni som tittar hur roligt vi hade i bilen på vägen hem från Finland!
(Vi stannade & köpte polkagris på gränna) Haha !! Vääldigt snygga systrar !!

XOXO !!
// Emmie ÖÖ <333 !!!

Kommentarer
Postat av: emmaa - fjording blogg

FIN BLOGG!:d



allt bra?

2011-08-05 @ 20:24:05
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0