God morron !!

Hej !

Nu sover väll jag men detta är ett tidsinställt inlägg :)


Idag ska jag ha franska i skolan m.m. :)

 


I förrgår red Jag & Kajsa med Skimmra & Bego. Vi tänkte göra en övning från Häst & Ryttare för unghästar.
Men det blev inte riktigt som det stod men det va kul :)
Bego var ass-rädd för att gå över ett skynke & tog ett suuuper språng & jag va ju inte med så jag flög näästan av, men jag klarade mig xD !
Sen när jag skulle fatta galopp så slängde hon sig framåt & bara rusade ! Men jag fick stopp på henne ;)


& Igår körde jag jetski. Jag & pappa hade med oss min maskin & En Kawasaki 550,
(Typ den äldsta av alla) Som han meckat ihop själv !! :)


Jättesvår att köra !!! Den bara sladdar !!
Och här är den nyaste,snyggaste modellen : Sx-r 800 !



Lixom, liiite skillad !!!!! ;D

Men i alla fall, jag fick testa 5-50:n & Då ska man göra 'bensväng'
Att man hänger ut benet i vattnet & får den att svänga bättre, För allvarligt
Den går jättelångsamt & Det är sjuukt svårt att köra !!
Dagens makiner går typ 1000 ggr bättre !!!!
Hejdå !!!


XOXO

// Emmie Ö <33 !!!

P.S Hade gympa & sprang 2.5 km :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fina Easter Bego! Gick det bra att köra jetski?

2011-08-27 @ 19:09:11
URL: http://ladyamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0