Hallå & Hej ;)

Japp Hej !, vaknade typ kl.12 idag ;) Är trött nu oxå !!
Ska ta kort på mina presenter & lägga ut här.
Då kan jag lika gärna ta kort på hästarna oxå. :)
Men då måste jag tömma kameran oxå. Och på kameran är bröllops bilderna.
Samma helg som bröllopet så var det jetski-tävling på Henån. Så efter jag hade kört mitt första heat
så fick jag rusa hem & ducha & ficka till mig till kyrkan. (Jag var brudnäbb).
Det gick bra, de sa ja till varandra xD !!
Sen hur det gick på tävlingen, Jag vann min klass :D, Ski minior.
Och en ny våtdräckt för att jag trillade efter jag hade gått först i mål. I max-fart & Vurpat.
Men det gick good :D + att jag valde en keps som pris oxå xD !!
Det ska jag ta kort på oxå ! (Det jag vann)

Japp, Det va lite text Haha !!
XOXO
// Emmie ÖÖÖ <3 !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0