Hej, Är typ back Nu !

Hej !!

Nu har jag gått i skolan ett tag (tre dar) & Det känns heelt okey !
Roligt faktist :) Jag har 2 st skåp ett ytterskåp & ett bokskåp ;)
Fick Nr 1 på mitt ytterskåp xD Vid ett fönster så jag har bra utsikt ;)
¤
Helt okey klass, några jobbiga men inte många :)
¤
Tack Kajsa för att du lånade boken till mig, den är i tryggt förvar i mitt skåp :D
& Hoppas det gick bra Att rida Mymlan (Kajsa, tror du fattar vad jag menar!)


Imorron ska jag till Karlsborg :D, Jetski tävling. Ska köra Minior Där.

I Drammen så fick jag veta att om man kör i minior så tävlar man inte mot varandra.

För att det finns en regel i norge som säger att man inte får tävla om placerigar om man är under 13 år.


Nu sticker jag & kollar på Mythbusters ! :D !

XOXO

// Emmie ÖÖ <33 !!

 <33


Kommentarer
Postat av: amanda '

Lycka till på Jetskin :D <3

2011-08-26 @ 07:53:56
URL: http://amzzie.bloggplatsen.se
Postat av: Amanda

Lycka till!!

2011-08-26 @ 17:39:25
URL: http://ladyamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0