Nyyduschad <3

Hellu !!
Halvsitter i min säng nu & Bloggar xD
Hade jätteproblem med hur 'duschad' stavades så jag gick in på 'Word' & kolla ;D
Iaf, har duschat & det tog typ 1 timma samanlagt :o Snabb är nåt som jag inte är xD !!

MenMen, Igår så red ju jag & Bego. Det gick bra/sådär, för jag tänkte ha 2 st galoppbommar
innan hindret (sockerbit) . Prövade lite, hon var inte riktigt koncentrerad,
för Mollie var med med Netty (vår lilla shettis) & irra runt xD
Hon hade börjat med en bockning när jag skulle trava med, men jag tänkte äch det va väl inget.
Såå, japp, hon drog iväg mot hindret & hoppa ite väl snabbt, soo jag ville stanna efter
men hon ville slänga sig åt höger & det gjorde hon. Men jag höll mig kvar :D
Men efter det ville jag inte riskera nåt så jag toh hindret med trav bommar Istället.
Lilla polle <33
Ska nog ta några nya bilder på henne xD

XOXO !!
/ Emmie !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0