Heej !!!!!!! <3

Cha cha Bloggen :)
Detta är min nya blogg om mitt liv m.m.m  ( = med massa mera  xd )
Idag har jag ridit med Andrietta <3 Hon hade X-man o red på :P
Jag red sol-klart Mimmi <3333333
Vi red runt cross-banan och red lite på ängen efter det ;) Det var jättekul <3 Jag o Mimmi galopperade lite och
när jag bankade på lite så hon skulle gå snabbare och då började hon ko-sparka rakt ut på sidan ! Haha !!!
Detta är på Mimmis huvud när vi var ute o red :)
Här mötte vi Andrietta och X-man :))
Här var på en innebandy match som jag fick hoppa in på för killarna i p-98,
en av deras två målvakter var sjuk och den andra hade brutit lilltån !!
Jag vet det låter löjligt men det är sant xd !!!!!!
Dom har innebandy träning efter oss ( tjej-laget ) så jag var med på deras träning idah <33
Sammanlagt tränade jag i två och en halv timme :o  Mycket :)

GoNatt allahopa ;) Imorron ska jag o Mollie åka m Mamma till jobbet och sen ska Farmor o vi
shoppa och kolla på bio :)) skoj skoj !!
Ni får se imorron vilken Film ;)

P.S.    http://vadfanskajagheta.se/2011/february/tavling-6-vinn-valfritt-smycke-fran-bstor.html detta är en tävling
på vadfanskajagheta.blogg.se :)


Min lilla Netty <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gullis !!!


Ibland går inte allt som man tänkt sig :(

Hejsvejs ////// Emmie Ö ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0