Sen ridtur :/

Tjoo ;)
Har ej bloggat på ett tag, sak samma :)
Jag red lite sent idag ;) typ kl. 6.50 red jag ut och det var kålsvart ute + att Mimmi tappade en sko :/ FANNN !!
JÄTTEROLIGT ! FAAAN OXÅ :'( PRRRRRRRRUUUUUTTTTTTTTTT !! Vet ungefär var den är, tror jag :(
inte kuul !
Men i skolan dåe : jympa as ont i foten men så duktig som jag är knep jag igen o inte sa nåt om foten,
så nu har jag aaaaaaaaassssss onnnt !! Har haft det ett bra tag nu :( Snackade lite me alla och jag o Putte, Fille och Amanda diskuterade vilken cider som är godast :/ konstigt samtal ;) Men kopparbergs var goast tyckte vi :))
Och jag och amanda vill oxå ha bailys (stavning) som smakar kaffe <33
Hade franska oxå :) den lektionen var rolig :)
Jag känner att jag lägger ut många bilder på min söta kusin Matildaaaaaaaaa <3
GBG HORSE SHOW ÄR BÄÄÄÄÄÄST !!!!!!!

Var där i lördags :)
Jag köpte :
* Shabrak med tävlings mössa till Mimmi båda röda
* Pizza slice :d
* Häst-lotter
* Fick hästmat prover, Mimmi älskar dom <3
* Mobil-kit från Min häst
* Fick atograf från Helena Lundbäck Och tog kort med :D
* Penna
* Typ kommer inte på nåt mer :)
Asså ja träffa Helena Lundbäck hon är as-liten ändå !! Jag trodde hon var längre! xd
Men nu ska jah sova <33
Go natt
//// EmmieÖ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0