Träning m. Andrietta :D

Heej !!
Idag tränade jag med Andrietta och Setina i starrkärr " Ale ridsport " ´s ridhus <3
Hoppade lite, körde lite flyttningar, arbetade med formen, framdels-vändning och lite olika ;)
Det gick bra !! Jag o Andrietta hoppade komination (stavning) och grind :) Lite trav-bommar m.m.
Det kostar ju 75kr att rida där ( per gång ) Men så kan man köpa månad/års- kort, det kostar ju liiiite mer,
Medbetoning på liite ;P <3
Mimmi äter hö efter träning :)) Duktiga tjej <33
Jag kollar efter tretorn ridstövlar, Röda :) Mamma gick in i affären vid ridbanan och kollade :)
Hon frågade om stövlarna, och dom fanns ju där, men dom hade fått massa reklamerade :/
" Köp inte dom, jättemånga har gått sönder i dragkedjan ", Sa han i affären :(
Han som jobbade där sa att det skulle komma en ny modell :) Undrar hur den ser ut ??
Ska nog kolla upp det :))
Naww !!  Kolla vad hon är göllig ;) lilla Matilda !!

Men i allafall, Amanda fick hjärtsvikt elr nåt :S
Hon fick åka Ambulans till östrasjukhuset !! stakars Henne !!
Men hon är hemma nu, phuu.. ;)
Det var inget fel på proverna, men hon har ju vart sjuk i 11 dar med 39 graders feber :S
Och så sprang hon runt på Skolcupen i alegymnasium (stavning), när hon var sjuk, inte bra !!
Jag tror hon blev överansträngd, för hon var i ale gymnasium (på skolcupen) alla tre dagar :S
Inte alls bra !!
Nej nu ska jag snart sova så...
HEEEEJ DÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<3333              /// Emmie Ö
( Guuuud, jag stör mig på att det inte blir "enter/mellanrum" under när man gör det !! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0