Bilder på Tretorn advance!

Hej!!!
Detta är några bilder som jag tog idag på mina nya svarta Tretorn advance! <333
Yummie X 10000000000 !!!
I´m lovin' it!!!!!! ;D

Jag & mina syrror ska till Tallhaga (sommar-ställe i småland) i helgen :)
Ida är där !!!! wiiiee! Hon ska hem till oss sen :D Hon skulle hem (stockholm) &
sen till oss på västkusten :3 (me tåg)
Men nu åker hon med oss i TÅG :) Kuligt ! :D

Just det, Jag & Andrietta åkte till hultasjön & BADADE :DD
Jättekul!!! Sen visade jag henne Easy:
Jag fattar inte varför mamma är skeptisk om henne?? Hon är ju jättefin!!
Ska åka & provrida henne igen på mååndag elr tisdag nästa vecka !! wiiiieee!!!

Nu ska jag ta hand om Mimmi !
XOXO
// Emmie Ö <333 !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0