Hej Där Hemma :)

Hej !!
Nu är jag hemma !

Jag & Mamma har varit hos vetrinären, på återbesök :)
Det gick bra !! Mimmi är Bättre så det blir bara bättre & Bätte !
Vi behandlade hennes galla lite så hon ska stå inne Idag & Imorron ;)
Jag & Andrietta ! :D Wiiiee!! <33

Jag & Ida har kollat på Pretty Little Liars. Den serien va bra :) (Såg första avsnittet på sesong 2)
Ida förklarade typ heela första senongen ;D
Ääääälskar mina Tretorn!! :DDDDDDD

Jag ska provrida Easy idag lite senare :D !!!!!!
Kul kul kul <33
Typ vid 5 elr nåt ! Det blir en tur till trollhättan idag då :D
Asså det är synd,
Easy har under-hals så man måste muskla om henne om man ska komma tll de högre kalsserna :(
Men hon är jättefin, lite 'nättare' än Mimmi ;D
Här är en bild på henne som jag såg på internet :
Oj ! Nu sa Mamma att vi ska åka om 40 min !!! (Till Easy !)
Måste skynda !!
BTW. Jag ska ha mina Tretorn Advanced Idag !! :D

XOXO
// Emmie Ö <333 !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0