Tårt-pix :D

Hej !!
Dessa bilder kommer från en Tårtmässa i Kungälv.
Fotografen är min syster, Gabriella :)
Bilderna har jag inte roterat, men det får man leva med xD
Min favvo-tårta, älskar färgerna!
Denna är jätte cool !!
Kolla detaljerna! & Trappan!
Sååå fin !
Alla är så välgjorda !
Nice !
Detta är Gaggos favorit
:O
Kolla rosetten !
Helt sjukt, hon är 12 år & gjort denna tårta ! Men skorna är ju inte finast..
Bröllops-tårta :)
Sagoslott, helt sjuuukt fint!
Det var ju massa andra tårtor, med dessa var finast tycker jag :)
Undrar hur dom smakar?? Säkert jättegott eller?
XOXO
// Emmie Ö <33 !

Kommentarer
Postat av: Amzzie (L)'

Man vill ju nästan inte äta dem! (; <3

2011-07-02 @ 19:08:30
URL: http://amzzie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0