Yooo ! Ny häst va??

Hejj !!!
Easy kommer bli min imorron AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
OMGOMGOMGOMGOGMMOGMOGMOGMGOMGOMGOMGOMGOGMOM!!!!!!!!!

JAG FÅR SPEL !! SHIIIT HON GICK IGENOM VETRINÄR-BESIKNINGEN,
SÅ JAG & MAMMA SKA HÄMTA HENNE IMORRON ! OMG OMG OMG OMG

Mimmi, du får en ny kompis imorron :D
Hoppas dom blir vänner C:

Nu ska jag gå ut till Mimmi & pyssla om henne ! Imorron har jag 2 hästar :D
Jag & Ida har mockat ut alla boxar så vi kan högtrycks-tvätta dom snart :D
Då blir det rent & Fint !

XOXO
// Emmie Ö <33 !!

Kommentarer
Postat av: josefine berg

Hej, jaa jag red bego när hon stod på ridskolan, har saknat henne såååå mycket hon är verkligen världens mest underbara ponny, du måste vara världens lyckligaste som får köpa henne! Du måste adda mig på facebook : josefine antonia berg, så kan vi snacka mer där, skit vad kul, hon kommer få världens bästa ägare juu :D lycka till med henen !<3

2011-07-20 @ 00:32:53
URL: http://josefinebergling.blogg.se/
Postat av: Amzzie :) (L)

GAAAAAAAASH! EMMIE! Shiiiiiiet vad roligt för dig juu ! Asså supergla' för din skull! :D <3 Aaaaw, va mysigtBara så himla glad just nu lixom .. :] Super att hon gick igenom veterinärsbesiktningen & sååå ! <3 :D

Men jag har en fråga;

Kan man tävla Gota om ens ponny är 5 år ? :D <3 Puss & Kram sööööötiis!

LOOOVE Yaaaah! <3

2011-07-20 @ 13:34:39
URL: http://amzzie.bloggplatsen.se
Postat av: Hanne

Har häst och rider på ridskolan där Bego stod innan, skall bli roligt att följa er hur det går! Kommer säkert gå super, Bego är en enmanshäst! :) Lycka till i framtiden! :D



/Hanne

2011-07-25 @ 22:59:54
URL: http://coronaonslow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0