Ajjjj!

Hej !

Igår vrickade jag foten, åt FEL håll, asså in-åt :sss

Gjorde sjuuukt ont i början men är bättre nu ;) Jag = Klantarsel xd

Kanske skulle provrida en ponny idag/imorron men får se med foten ;)
Mamma sa att jag inte fick om jag inte kunde köra jetski,
och då kom jag med ett argument:
Jooo, asså, när man kör jetski så belastar man foten/ stödjer sig på den,
vilket kan leda till mera smärta !
Men när man rider så sitter man ju mest och då avbelastas foten,
Annars så belastar man foten bara korta stunder när man rider :)

Skulle/ska köra jetski idag men får se med foten ;) (& viljan)


Och här hemma har vi ett sommarjobbs-system,
Då kan man :
Klippa Gräset, Hänga tvätt, Stryka kläder, Damsuga, Städa, Flytta höbalar på Höloftet m.m.
Och på det tjänar man 40kr i timmen :D

Igår klippte jag våran stooora gräsmatta i 1,30h och tjänade 60kr :)
Men vi får veckolön, vilket är bra så jag får min lön på söndag elr måndag :D

Nu ska jag Hänga tvätt, gå ut med Mimmi (Best polle ever) & Kanske stryka lite :)
(Jag gör det för pengarna, inte för att det är kul !)


Lilla Skimmra ! Jag saknar henne lite ! Hoppar att det blir ett föl nästa år !

Och så ska jag till Marstrand imorron :)
För jag ska sola & bada som en IDIOT !! Jag SKA bli BRUN !!!!!!! xD
Så jag ska packa dit oxå :-)

Så ni fåt hadet goood !!

XOXO

// Emmie Ö <333 !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0