If today was your last day,

If tomorow was to late.
Nu har man då slutat school :o Detta va då sista hela dagen i 6:an, på Madenskolan.
Next stop Aroseniusskolan. Pang bom rakt in i en ny klass :/
Fem cheyer från Madenskolan till en annan klass från Alboskolan :( Vi (iaf jag) känner oss liite dit knuffade :(
Var lite lessen då :(
Men det verkar som vi får bra lärare :)

Men jag har ju inte direkt fått en bra uppfattning om Aroseniusskolan, Min syrra slutar där iår.
Hennes klass har utstått mycket, de har haft 6 elr 7 svenska-lärare, asså inte OK!!


Nu ska jag gå ut till Mimmi <3

BTW: Min klänning till skolavslutningen: Min klänning <3 på Nelly.com

XOXO
// Emmie

Kommentarer
Postat av: Amzzie ;)

Jättesöt klänning ! <3

Kul att du bloggar så mkt ! (:

Sv; d blir nog den andra, nästan säker, den är lite mer "festig" <3 (:

Puss!

2011-06-14 @ 19:46:36
URL: http://amzzie.bloggplatsen.se/
Postat av: Amzzie ;)

Var hittar du alla test? ;ooo

2011-06-14 @ 20:24:53
URL: http://amzzie.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0