Jag Vann!!!

Hejj!!
Nu är jag jätteglad!!!
Jag vann en tävling på
NellieBerntsson.blogg.se
Man skulle skriva en dikt om Nellie & Tobbe, Nellie var ju på Ponnyakuten,
så jag skrev:

Nellie & Stella i Skåneland, 
De galoperar och badar på en strand!
Men Nellie & Stella har ett problem,
Men då kommer Tobbe så då går det som ett Fenomen!
Allt går bra,
men Nellie hem ska :(
Det är synd men verkligheten kommer ikapp, 
Och nu är Nellie & Stella snabba som rapp!!!!

Nellie´s kommentar:

Hihi den va as bra jue, gumsi maila mig din adress [email protected], så skickar jag Tobbes pälsglans & hans autograf skriven te nellie`s bloggläsare :)

Guud vad glad jag blir !!!!

Tack Nellie!!!!

// Emmie Ö <3333333333333333333


Kommentarer
Postat av: NellieB

GRATTIS!!!

2011-06-28 @ 10:08:51
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0