Jag vann !!

Heej !!

Nu är jag hemma från Norge :) Det gick jättebra :)
Jag vann sprinten :D (då kör man start-varvet + ett helt varv)
I första Heat:et så låg jag först i ett halvt varv men sen sladdade jag lite &
trillade så 2st körde om så jag kom 3:a då.
I andra Heat:et så låg jag först hela tiden så jag vann totalt !
Min första Heat-seger & Klass-seger !! OMG kan typ inte fatta det ;D

I Ski junior kom jag totalt 7:a :)
(Skor jag köpte i Danmark (:D)
// Emmie !! Ö <3
PS. Jag har en årsmodell -09:
Yääy !! Den går som en guuuud !!! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

SV: det e ingen fara !

ta den tid som behövs :)

2011-06-20 @ 22:54:55
URL: http://emmakarlssonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0