Jag vill Hoppa !!!!

Hjälp !
Jag är såå tränings-sugen nu ! Jag vill hoppträna :( !
Jag har kollat på andras häst-bloggar när dom tränar/tävlar & hoppar D:
F*****N Attl Mimmi har skadat sig !
Vi kunde gå ut på en liten skogstur, hoppat några skutt i padocken, åkt & hopp-tränat Men det bästa av allt,
Hopp-tävlat !!
Shiiiit, nu börjar jag gråta här ! :'( Mimmi, varför blev det såhär ?? Vem bestämer detta?
Vem det än är vill jag ge den en STOOOR FEET SMÄLL ! F**k ! Varför vi, varför händer detta?
Kan inte alla bara, liksom INTE skada sig så skulle allt vara bra ?
Jag blir så lessen :''''(
Nej nu F*N, jag orkar inte kolla på andra som har det bra och lyckas såååå fint, det är orättvist !
Nu går jag här ifrån ! Till Mimmi bort här ifrån !
Mimmi <333 The one and ONLY !!!
/ Emmie Ö ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0