Motala igåår dådå :)

Hej !!
Igår var jag i Motala och provred en polle ;)
Den heter Chablis och är 3år :)
pappa: Top Nordpol, han är väääärsta hoppkanoner från tyskland !
Bild:
Sååå elegant !!
Men Chablis var lite sådär vinglig :s
Här är hennes anonns på Hästnet
Chablis:
Fantastisk ungponny. Hästar säljes
På denna bild var hon bara 2år men i anonnsen verkar det som hon är typ super-utbildad &
duktig m.m.
Men när man var där, asså hon hade hoppteknik i löshoppning men hon var inte så mycket riden.
Jag vet att man inte ska förvänta sig föör mycket men när jag red fick man typ inte ens ta i tygeln :(
Det var en jättegullig ponny men inte rätt för mig :/

Efter så körde vi förbi en hästaffär : Sharpman & Där köpte jag en
RÖD TÄVLINGSKAVAJ!!!!!! från:
John Whitaker International Ltd :DDD yäyy !!
Ska ta några bilder & Ladda över :)
Tog oxå mycket bilder på Chablis, de kmr oxå :DD
XOXO
// Emmie Ö ♥ !

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om valfritt märkesplagg :D gilla gärna inlägget på bloglovin för större chans att vinna ;)

2011-06-23 @ 14:25:09
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0