Nr. 75 :)

Hejj däär !!

Detta är då mitt 75:e inlägg (om ni undrar :D)
I detta inlägg ska jag skriva lite om min & mina kompisar´s dag har varit. Titta nedan ↓
(Oseriös uppe)

Jag har varit på poolparty/tjejkväll :DD Assskuul :)

Först badade vi, i Kajsas pool (4×12) i typ 2h. det va jättevarmt: 22 grader :33 
           __       __
         /      \  /     \
         \                /
          \              /
           \            /
            \          /    «--- 100 % home-made <3
             \        /
              \      /
               \    /
                \  /
                 ‾       
Sen åt vi pastasallad Jättegood :d ! Mätt fortfarande :oo
+++
& vi har spelat in en film :)
 För nått år sen så spelade vi in en annan film,
den handlade on en fettma familj, shit vad vi skrattade !! Jag, amanda & Olivia hade kuddar under tröjan,
Vi såg assss feta ut =)   (Jag var mamman ;D)
+++
Idag gjorde vi en film om VÄRSTA sport-familjen :)
(Denna gången va jag kamera-man/kompis till mamman i familjen (Alicia))
Vi hade hur roligt som helst :D

Och sen har jag en häst-hemlighet :oooo Kanske att jag skriver det (nån gång)
Hehe....

Mabye Baby ;)

Nu ska jag gå & knyta mig Xd *HAHA*
Annars blir det på tok för sent *ASS-MYCKET HAAAHAAA (elr hur Amandääh ;D)*

Hej då
+++++++
XOXO

// Emmie !! Ö

Kommentarer
Postat av: Amzzie ;)

Myyy god Emmie, va jag flabba, men d är bra att du går & knyter dig för det blir ju på tooooook för sent (; Förresten var d Andrietta som spela fettopappa´. (: 25 grader i poolen oxåå x] Kanske du kan säga häst hemligheten t mig? <3

Puss !

2011-06-14 @ 16:32:29
URL: http://amzzie.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0