Ny häst & Marstrand!

Heej !!
Detta är inlägg nr. 100!! Yäääy för det !!
Nu är jag i lägenheten på marstrand :) !
Jag har badat i poolen & kollat på TV <3

Och hästen oxå :)
Jag & mamma var i Trollhättan :D Där träffade vi
Jag föll direkt! Verkligen! Vill åka dit igen!!
Hon är jättesnäll i gången & all hantering! En riktig Ängel!
Men ridningen då, hon hade underhals :/ Asså hon går ej i form,
hon springer med huvet upp i höjd med ryttarens huvud :/
Men jag VILL kämpa, lära mig rida mer på denna underbara D-ponny !!
Men hon gick från detta :
Dålig video
Till detta:
Helt klart förbättrad!
&
En till !
Underbara Easy ! Jag längtar !
Vilken utstrålning! Hon = Asså shit, kan ej beskriva !!

XOXO
God natt!
// Emmie ö <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0