Skolavslutning :) !!

Heej allesammans ! ;D

Nu är det sommarlov för min del :D Skönt men tråkit :/ .
Kmr inte se hela klassen mer D: !
Men efter våran klass-resa så var det pengar över så klass-mammorna var snälla &
Gav alla i klassen varsitt Bio-presentkort på 111kr :D
Jättesnällt !!!

Senare, vid kl.5 ska jag & pappa åka till orust & köra Jetski med henån-gänget :D :)
Men asså, är as-trött orkar typ inte ;( .

Ska till Norge på fredag :) Jetski tävling :) det kmr inte tillräkligt med miniorer,
så jag får köra med Juniorerna :\/  ← Gubbe
+          ++++++++                ‾‾
Undrar hur det går :ooo

Jag vill åka till Tre Hästar i kungälv så jag kan beställa mina röda tretorn↓
Men hade inte tid idag (mamma ville inte) så det blir la näsra vecka elr nåt :/
Tack vare Kajsa Wensing + Familj som jag kan köpa dessa stövlar :)
Dem/Hon gav min ett presentkort på 750kr så äntligen, efter denna lååååånga väntan
kan jag köpa dem ! <3 Tack !!

La märke till att alla bilder är röda :D haha !!
(utom 'hej':et :3)

Hej Dådå !!
XOXO
// Emmie :M)  (← dubbel-näsa-smiley) xD

Kommentarer
Postat av: nathalie<3

fiin blogg!! tack för

kommentaren sötiz<3

2011-06-15 @ 17:25:44
URL: http://cutelizardz.blggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0