Steeekt todayy :D

Hej !!
Jag har steekt i solen idag ! Så himla skönt i solen, att känna värmen... ¨
Men så blir det för mycket & hoppar man i poolen !! Oxå skönt!!

Tagit några bilder, men fattar förtfarande inte hur man laddar över till denna datan :/
Men just nu bryr jag mig inte, är sååå trött ;)
Oj, kockan är kvart i 11 :o

*kollar facebook*

Oj, klockan är kvart över nu :ssss !!
Vårat marsvin, Pepsi <33 gullig!!
Mitt tomma rum :) Ser inte ur så nu då men jaja :)
Längtar efrer min säng, 1.20 bred, åhhhh trött på 2 HÅRDA madrasser på golvet
& en kudde som inte ens är skön! Vill hem lite nu när jag tänker på det !!

Jag längtar efter Mimmi !! Min lilla fina häst !! :(
Nu vill jag verkligen hem !!
Mimmi <3333
Nej nu säger jag Hej då !!
XOXO
// Emmie ÖÖ <33 !!!

Kommentarer
Postat av: Ekblaad <3 Borderline blogg

Vet inte om jag skrivit detta förut med du har jätte fin blogg..Du vet om att jag följer dig på bloglovin va? Du får gärna följa mig också om du vill! Kram

2011-06-30 @ 18:24:27
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0