Cupen :DD

Heej !!

Igår var jag, Andrietta, Matilda, Wilma, Louise & Frida på GotaCupen :)
jag, Andrietta, Matilda, Wilma tävlade i laget :)
Det gick bra, eelr i förklassen så rev jaag en bom så jag fick 4 fel men
jag & mimmi var snabbast av alla som hade 4 fel och det var bara en som kommit till omhoppning :o
Så jag & mimmi blev 2:a :DDD
Wilma vann förklassen b-ponny med Clason :DD
Andrietta blev 3:a efter mig, hon rev oxå, :DD
Matilda kom 3:a i b-ponny klassen med Bolick :DD
så det gick bra ;dd

Sedan var det lag klassen, då startade Wilma först,
hon & Clason blev felfria så en nolla till laget och hon gick till omhoppning :)
Sedan hoppade Matilda och Bolick, dom fick 18 fel, dom vägrade 2 ggr
sen blev det lite tidsfel oxå :(
Efter henne hoppade Andrietta & X-man, X-man stannade & drog åt sidan men
Andrietta hållde om så han hoppade över, men som synd var så kom de åt en bom påväg
över :(( Men det var skiiiiitsnyggt att  Andrietta fick över honom !! :DD
Sedan var det jag, & jag visste inte att Andrietta hade ner bommen så jag trodde
att allt hängde på mig :OO
Men det gick bra tills 3:e hindret, då gorde jag ingen halv-halt före hindret så
hon drog med sig en bom :(
Men samma sak där, jag var snabbast av d-ponnysarna med 4 fel och det var bara
3 st till omhoppning så jag blev placerad som 4:a på vår snabbhet där oxå :DDDD
Och sen var det Wilma & Clason som hoppade onhoppning ,
Wilma glömde banan men hon kom på den och hoppade klart och blev placerad som
3:a elr 4:a :3 hehe. & placerad så klart :D
Och Laget kom på en 4:e plats :DDDDD
asgrymt, men nsta gång vinner vi !!

Idag har jag kört jetski på Orust & varit hos mormor på Törn :))
Jag ska ladda över bildera nu så lovar jag er ett inlägg sen !
puss på er !!
// Emmie !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0