Elr inte ??

Heej !!
Nu har mitt liv ljusnat upp lite under dessa dagar :)
Men allt är inte perfekt, man får ta det som det är. * :D
Jag har underbara vänner som stöttar & hjälper !
Tack för allt, det ni gör räcker för att orka gå till skolan !!

Men det är lite synd om Mimmi, hon får inte gå ut,
men vi ska göra en sjukhage till henne :D
Hon får medicin & blir omhändetagen som en KUNG !!

Imorron slutar vi 12.30 SKÖÖÖNT !!! Har gjort hopp-bommar i slöjden
så jag tar hem dom imorron oxå, ifall mamma kan hämta mig ;)

«---------- Idag var Matilda här :D
Hon är så söt att man kan äta upp henne Xd !!

Har jätte coolt nagellack, målade det igår. Chockrosa & Silver ;)
Kanske bild imorron ;D
// Emmie ÖÖÖ :333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0