Ingen fu*king rubrik !

Åhhh,
Fan !! Jag blir så lessen D''''':   Detta är sjukt !

Varför Mimmi ?? vrf du min älskling <333

Jag älskar dig såå <3

Japp, jag kommer inte starta en endaste tävling till i år !! (ej med Mimmi)
För nu har hon fått en allvarlig senskada oxå :''(
Värsta stukningen med blödningar oxå.
Hon blir helt frisk om ett halv år D':
Det värsta är att hon har haft den länge,typ en månad.
Kolla så fint hon hoppar 1.00m, med senskada !
vrf har du ej markerat detta tidigare lilla söta häst ??

Får hoppas på nästa tävlingssesong :(

Gash, nu är kl. mycket,
asså funderar på en bloggpaus i typ ett halv år ??
Det blir la bra elr ?
// emmie ö :'(

Kommentarer
Postat av: Amzzie :)

Tkr såå synd om dig (du behöver absolut inte svara) vill bara att du ska veta att

I [hjärta] U!

Fiin bild förresten, hon klarar ju det super! <3 Love yaa!

2011-05-18 @ 19:29:26
URL: http://amzzie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0