Nyy säng :D

Heej !!

Som sagt, idag var jag på IKEA :D
Vi köpte en säng det blev en 1.20m bred :D Yäyyy!

Det blev en litet säng bord oxå :) ♥


På vägen dit så stannade vi på Tre Hästar ;) Där provade jag
lite olika storlekar på tretorn advance, 38 var bäst :D
Men, nu har jag ett till problem det fanns nämligen ett par tretorn falsterbo där,
i storlek 38, som var skönare än advance. Hmmmmm...
Visserligen så är advance billigare, MEN, falsterbo är sjukt mycket skönare.
 Hjälp !! Beslutsångerst!!!!!!!!
VS?????????????????????
Falsterbo 5995:-                                         Advance 2995:-
Falsterbo= skön, dyr, snygg.  Advance= sjukt snygg färg, lite hård i foten, litet skaft :(

Japp, har en bild på mig & min säng, men har fel data så det blir imorron :D

Men,
Puss & Hej !!

//Emmie Ö ♥

Kommentarer
Postat av: jonna

Båda stövlarna är jättefina , det är verkligen jobbigt när man inte vet vilken sak man ska köpa! ^^

2011-05-14 @ 18:09:53
URL: http://livetisadeln.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: bra !

jag tycker att du ska ta dom som e skönast !!

2011-05-14 @ 19:54:30
URL: http://emmakarlssonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0