Tävling igår med Skimmra <3

Heej !!

Japp, igår var det Gota Cupen i Essunga :) Jag kunde inte vara med, Mimmi är ju skadad.
 Hade ju planerat att jag kunde ta Killen att hoppa på, men Elin som rider honom nu skulle på
dressyr-träning. :( Men ändå han har inte hoppat på ett tag, för Elin vill inte hoppa.
Men denna vecka som kommer så ska jag rida honom & så blir det tävling om 2 veckor :DDDDD

FATTA VAD GLAD JAG ÄR !! Min lilla Kille <3333 !!!!!!!


Men gota cupen då.
Jag hoppade förklassen med Skimmra, Det gick jättebra ! Förutom att vi rev ett hinder :/
Kom bara lite fel på hindret :(

Sen i lagklassen så hoppade jag först av alla, Skimmra är ju ung-ponny & ung-ponnyrsarna
hoppade först. Men Skimmra var lite rädd för em stol & lite reklam-skyltar på staketet.
Vi hoppade & det gick fint ! Men sedan på 3:an så stod hon emot för reklam-skyltarna 
var brevid henne, jag försökte visa henne att vi skulle åt andra hållet efter hindret, Och det gick !
Vi hoppade utan att stanna !
Vi fortsatte och kom till 7:an, Då stod hindret rakt mot skyltarna och vi kom med fart mot det.
Men, hon tvärstannade och jag kunde inte göra mycket för att hålla mig kvar :(
Så jag flög över halsen & landade på första bommen (det var en kombination) &
studsade ner mellan bommarna, lite komiskt faktist ;). Men jag fick inte ont
nånstans, lite på höften men det kändes bara gjorde inte ont.
Så då blev jag utesluten :/ Men men, bättre lycka nästa gång ;)
 

& så var det laget oxå, Det bestod av : Wilma på Clason, Setina på Ofelia, Andrietta på X-man & Matilda på Bolick.
ALLA red felfrit :DDD & laget kom till omhoppning :D
Där red alla felfritt IGEN :DDDD Så laget vann denna omgång !!! :D
De red ärovarv & alla var sååå glada !! Jag oxå ;)

Så nu leder Lilla Edet med några poäng ifrån oss, 2:orna !

Jag lovar er en bild-bomb idag elr imorron får se om jag hinner lägga över alla bilder idag :3


Jag läser om det bästa bok jag läst, 'Genom Dina Ögon' by Stephenie Meyer!
Men jag läset bara de bästa delarna nu ;D Jsg rekomenderar denna bok STARKT !!!!!!!!


Idag har jag tagit det vääldigt lungt, har fort farande nattlinne på mig :ooo
Gick upp typ kl.11 & har ej ätit frukost än :33333
Ska göra det nu, så 

XOXO !!

// Emmie <3

P.S Världen gick inte under igår :d D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0