Till er som undrar !

Hej !
Jag har fuderat & funderat !!
Jag har saker jag inte kan ta upp här på min blogg, med det ligger & gnager.
& JAG HATAR DET ! Fan ! Nu gråter jag oxå :'(

Jag kommer absolut inte att skriva det här. Har inte berättat för någon, alls.
Skulle kunna berätta för vem som helst, men i sista stund ändrar jag mig.
Ibland när jag sitter i skolan, så försvinner allt, jag tänker på DET.
Därför jobbar så mycket det går, helt koncentrerad, typ heeela tiden.
Jag försvinner in i böcker hemma. Orkar inte tänka på mig, koncentrerar mig på
personen i boken.

Jag vill hålla det utanför min blogg, så är det bara.

Jag kommer ta en bloggpaus. (Har redan börjat, som ni kanske märkt.)
Jag säger det nu, jag kanske kommer börja igen, det återstår att se.
Annars så kanske jag kommer inte sakna bloggen alls.
 Det har jag inte gjort hittills. tyvärr.

XOXO
Emmie Ö.

P.S. Jag måste koncentrera mig på rätt grejj nu, annars, vet jag inte.
Förlåt Mimmi, jag ska komma & Bego, samma till dig!! 
Måste ta mig samman nu , har tappat glöden, lusten, allt !
Men nu JÄVLAR!!!
HEJ DÅ !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0